Fredag - Mittnorden..

Tja..

idag har jag varit på mittnorden. Jag hann inte ens dit innan jag var förbannad, herregud jag åkte 10.20 bussen från bommen för att jag skulle hinna till tommys match. Jag var i stan runt kvart i och då stressade jag som fan till timrå bussen fast jag inte behövde. Den skulle inte gå förän om 10 minuter. Så jag fick stå där och vänta i regn istället. Det var fett tragiskt. Då hade jag helt plötsligt bråttom till matchen för att bussen inte tog motorvägen efter birsta. Så jag kom ut på nån jävla väg istället. Jag hade fan inte jävla aning om var jag var någonstans. Tills det kom en skylt där det stog Fagervik. Där plingade jag och klev av. Aah då skulle jag bara hitta till grytan för det var där som tommy skulle spela. Så jag hittade motorvägen. Och därifrån var det enkelt att hitta. Jag kom lagomt till andra halvleken som IFK Sundsvall Hade totalt. För att notera är det där tommy spelar. Hahaha, eh dom vann iaf med 4-1. Det var en rolig match att kolla på. Sen åkte vi med alex mamma till Söråker för att kolla på alnö för den ville hon och jossan se. Den hann vi inte heller se mkt av. Så vi var där i typ 1 h , sen skulle vi försöka ta oss därifrån. Men det var inte lätt. Men tillslut var det en buss som kom dit. Så vi åkte till Fagervik fältet där tommy skulle spela sin sista match för dagen mot nått ukrainskt lag. Den matchen skulle börja 16.20 och vi kom till fältet typ halv 2 , så vi hade några timmar att slå ihjäl. Men det gick rätt fort när vi satt i tältet och spelade kort och typ snackade skit:D hahaha, det var rätt skojj faktiskt. Eh, när väl matchen skulle spelas. så börjar det så klart att regna som fan så jag och jossan sprang till tältet och satt där ett tag. sen så gick vi tillbaka när det hade lugnat ner sig med regnet. Jag var fan genomblöt. Jag fick stå sista 10 minuterna själv. För att jossan alex och deras kompisar skulle hem för jossans mamma hade kommit för att hämta dom. Aja.IFK förlorade med 1-0 men dom kom 2:a i gruppen:D Vi fick skjuts från Fagervik av tommys mamma, dom släppte av mig i stan för jag skulle åka buss hem. Det var rätt tärt. men det gick ju iaf. Haha. eh det var typ den dagen. Det kmr nog bli lika mkt imorgon antar jag. hahaha, men ni får hare bra , PZ!:D

Kommentarer
Postat av: jossan

trogna fans under den gula filten, hahhahaha <3

2008-08-02 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0