Helgen - Perfect..

Tjooooooooo..

Jaa den här helgen har varit som man säger helt perfekt. Fredagen tillbringades med Tommy, simon , tobbe, aynsley och johan. Vi åkte runt typ överallt, det var fan asroligt igentligen hahahaha, men det var ändå rätt drygt, tobbe var fitt nöjd för att han hade lånat Markus BMW hahaha, den var iaf inte bättre ön GÖLFEN!:D hahaha , den är fan bäst iaf enligt simon, "inget tar gölfen" hahaha, aah herregud, nolife. Vi var ute typ allt från stan till njurunda till typ 2. Då var vi fitt trött plus att vi skulle upp dagen efter.. jag och tommy drog hem till han och sov. jag somnade typ dirr. Det var fitt skönt. Sen klev vi upp typ 8:a då vare duschen sen käka frulle, sen drog vi iväg till boda borg, Jag tommy simon och tobbe. Simon hade damp i bilen och kunde inte bestämma låt. Typ bytte hela tiden. haha, nästa gång äre han som bränner skiva. Hah, När vi kom fram så vare ju såklart jag och tommy mot simon och tobbe det var lite ojämna lag för dom är både större och starkare. Men vi hade smidigheten och sammarbetet på våran sida. Dom första 20-30 minuterna hade jag och tommy riktigt flyt, vi klarade 3 banor varav var 2 röda och 1 svart. Vi var fittnöjda. Sen när det var lunch vid 12 så hade simon och tobbe såklart skrapat ihop 5 och vi stog kvar och stampade på 3 st. Det kändes lite tungt. Men efter att ha fläskat i sig ett 150 g hamburgermål på nån grill i närheten så var man på topp igen. Jag och tommy taggade som fan och hade skrapat ihop till jag tror det var 6 banor när vi skulle åka hem, och tobbe och simon hade klarat 7 då såklart så vi förlorade. Det kändes lite tungt men det var ändå jävligt rolig dag kan jag tala om. Det ska vi göra igen grabbar, fast då blire kanske några fler?:) Hahaha måste också bara säga att simon tog en keps xD ni skulle ha sett vad nöjd han var. Hahahaha fyfan.           









När jag kom hem så var det lite tråkigt att man skulle åka till sjukhuset. Jag skulle inte dit för att jag hade nå fel. HAHA jag vet att alla kmr skriva vad konstigt eller någon annan kommentar jaja. men det är på det viset att min gammelmormor är "typ" död. anledningen till att jag säger typ, är för att hennes kropp lever , men hjärnan är borta. det var riktigt smärtfullt att se henne ligga där i sängen helt medvetslös. Tyckte riktigt synd om henne. Men samtidigt så vet man att det var just det här hon ville. Hon var trots allt 94 år. Hon fick precis allt som hon ville. Hon somnade kvällen innan, men vaknade inte. Hon kände aldrig någon smärta. Vilket känns skönt att veta.  Elvy Blomqvist 1915-01-04 (f) Vila i frid.

 



Efter det så drog jag till jessica för det var såndär ljuskväll. Men det var inte så mkt ljus som jag trodde det skulle vara . Så vi gick in och såg på Pearl Harbour. det var trevligt. Sen så somnade jag typ 12. Var fitt trött efter den långa dagen.
När jag vaknade imorse så blev det frulle. sen skulle hon måla så jag åkte med hennes mamma till bommen och nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad som händer på dagen idag. Men det blir alltid något. Ni får ha det så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0