Lördag - Party

Hallå..

Igår var det ju lördag. och jag vara bara hemma hela dagen för det regnade ju .. eh sen på kvällen skulle det bli party hos didde. Kom dit runt halv 7 och då vare inte jätte mkt folk där. men det var en del. Eh jaah vi satt ute och snackade. Om allt och ingenting. Sen så gick jag och simon ner med jeppe sebbe och robin för vi skulle spela fifa. Simon vann första matchen sen så blev det 1-1 i matcher när jag vann med 2-1 , han vann bara met 1-0 så jag vann ju det totala så att säga. Haha, men senare kom det en jävla massa folk från höger till vänster..:P  Eh jah det var fan mkt som hände den kvällen;) hahaha, eh ja.. :p 
Sen kan ja ju också meddela att jag och jessica har nu gjort slut, asså helt och hållet. Satt ni vet det. det kan vara vettig info att veta ellerhur

Eh jag väntar nu på att bussen ska gå till tommy. Ska ju åka och vara med han idag/kväll.:P


Orkar inte skriva mer nu. PZ!


That thing was totally worth it, Wasn't it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0