När skolan närmar sig saknar man..

Åhhh. bara jag som kommer och tänka på hur det var när man gick i 9:an eller tidigare. Gah när det är såhär nära så önskar man nästan att det 9:an man skulle börja i. Våran klass var fan bästa då. 9A1 Det var grejer det hahahaha, fyfan vad vi hade skojj hahaha, när man tänker efter var det en klass som var ganska lik klassen i Eva och Adam , eller är det bara jag som tkr det. haha Janne vettu när han röt i då vågade man inte ens säga ett ord Hahaha, jaa jag kommer ihåg vad mkt han har skällt på alla i klassen. men främst typ jocke. Hahahaha, Herregud. det var tider det. sen när alla tjejer i klassen alltid skulle skryta om att dom var bättre än oss killar på fotboll. HAHAHA, det var så fult. på idrotten ville vi köra killarna mot tjejerna , men såklart det ville inte tjejerna nej nej, men dom var bättre jaaadå:D hahahahahaha NOT!:D
Hahaha, aaah det var grejer det. 9A1 ALLTID I MINNET!



Kommentarer
Postat av: jossan

tjejer kan vara bättre på idrott än killar! och du om någon borde väl veta att tjejer vinner över fotboll mot dig ;) hööhöö

2008-08-06 @ 17:40:45
Postat av: matforsgangstah

Hurru ditt lilla puttefnask ! Jag tycker att du ska komma ut till matfors och få dig en liten behandling !!!! !!!

2008-08-19 @ 21:20:52
Postat av: Amanda

saknar 9a1 :'(

2008-08-29 @ 20:20:14
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/
Postat av: anki

9A1<3

2008-09-04 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0