Onsdag - Can you put your life down, so a stranger can live?

Tjaaa...


Vaknade för typ 25 min sen. det var skönt att äntligen kunna sova lite längre haha även fast det inte är så länge men vafan. Hahaha, eh igår så gjorde jag inte så mkt , jag hoppades på att få se Djurgården - Norrköping på tv4sport men när jag slår igång tv:n så står det att matchen är inställd på grund av regn , trååååkigt less då eller? JA!! haha nu när vi ändå på ämnet vill jag bara säga att vändningen kommer nu , jag lovar att det blir en 3-0 vinst mot norrköping som kommer starta segersviten.Det står jag för och jag står för det jag säger det lovar jag . Om inte vändningen kommer nu ja då väntar jag mig ingen vändning på resten av säsongen kan jag lova. Det kommer inte hända då. det vet jag. Men djurgården kommer nog fan klara av Rosenborg också. Många säger att det var en marddröms lottning. Men jag ser det positiva. Rosenborg är så grymt långt ifrån e formtopp som man kan komma och det är nu som djurgården har en chans att visa att sthlms lag inte ger upp. BLÅRÄNDERNA GÅR ALDRIG UR!
Eh jaa , sen har vi stora förhoppningar på vad näfver kan göra . Många säger att han är bra. men det får vi la se eller vad säger ni?=)
Jag språkade just med Sandra , my homie , för er som vill veta så kommer hon till sundsvall idag. hoppas man får träffa henne det var fan inte igår alltså. Herregud det var fett längesen. Eller iaf det känns som det.. , ahh sen eftermiddagen idag ska jag och pappa börja med den omtalade övningskörningen , det kommer bli fett jävla skojj , ni får se upp i trafiken. Hahaha, feffe kommer fram vettni:)
Sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Det får bli som det blir som igår typ:D hahahaha, :) snacka om sista minuten simon. Hahahahahah jag säger då det jag.
Men nu får det vara slut på att tjata ut på skiten. Haha hare bra Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0