Måndag - Första skoldagen

Tja, idag så vaknade jag runt 8:a tiden och var fitt trött för man e fan inte van vid tiderna, jag e fett trött nu också. Eh kom till skolan runt 10 och då skulle vi först lyssna på rektorn som snackade typ i 10 min , sen fick vi gå. Ah vi gick till klassrummet och det kändes jävligt fel. Det kommer bli fett jävla svårt att klara av 2:an men jag ska fan klara det och jag ska ha en del MVG:n med på köpet kan jag ju bara tala om. haha, eh efter vi hade varit i klassrummet ett tag så gick vi och hämtade datorerna, det var fett förvånade att få dom första dagen , det tog ett tag innan vi fick dom ifjol. Haha, men nu sitter jag hemma och "Surfar" och skriver i bloggen på den, haha, det är skönt att kunna ligga i sängen och skriva. Haha, :)
Imorgon kommer det nog vara lite jobbigt eftersom vi ska skaffa en APU plats och jag har nästan en hos min låtsas pappa, men han visste inte säkert men skulle kolla upp det imorgon, hoppas på det asså:D ,

Nu på kvällskvisten tog jag och tommy bussen upp till granloholm för att hälsa på Elin och sandra, skoj skoj, vi hann inte vara där så länge men det blev en stund och det var mkt trevligt, det ska vi göra om . Haha, eh , åkte hem runt 9:e tiden och det var typ det som hände den hära dagen , som framstog som en riktigt trevlig dag trots allt:)

Skriver nog mer imorgon om vad så hände då:) ska försöka hålla bloggen uppdaterad nu. Hare bra PZ MAN!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0