Tisdag - inte mkt att göra..

Tjaaaaaaaa


idag äre tisdag, har typ fixat om i dator rummet för att pappa ville det. typ flyttat allt:O, fett jobbigt aah eh sen så har jag itne hunnit med så mkt mer såhär på morgonkvisten, men tänkte ta mig en dusch snart. men jag vet ej om jag orkar med det. Hahah iaf.
Igår så blev det inte mkt som hände på dagen. Typ var med tommy på för/eftermiddagen åkte hem vid halv 4 för då slutade pappa jobbet man måste ju fan snåla vettu, man får inte slösa pengar på buss. Eh sen så blev det till och kirra filmer. As bra var hancock iaf. Hahaha, fyfan snygg kille x) haha, aah sen så blev det kungfu panda. Den är så jävla skön. Kan jag lova. Det blev en stund vid datorn också för det gick ju inte att vara ute i skit vädret.
Ikväll ska jag till mamma och ha fitt trååååkigt, nått förslag?... !:D

PZ!

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0