Torsdag - The show must go on..

Haaaaallå!

Idag så vaknade jag och tommy runt 11 tiden , vi var aströtta för vi var ute med simon och åkte bil ett tag igår kväll. Det var skojj, vi var i stan en sväng och checkade in drakbåtsfestivals invigningen. Det var ganska tråååkigt bara massa gamlingar överallt. Det blir nog inget av med drakbåtarna nå mer. Eh sen åkte vi till bommen och skrämde några moppepojkar som stog vid bruno. Fittstryk vare.  Hahahaha, roligt. När vi kom in så såg vi på Hancock för tommy hade inte sett den. Klockan var nog halv 3 när vi la oss. Var as trött. Aah iaf när vi hade käkat frukost imorse så brände jag ut two and a half men , och vi såg på det typ 2 timmar. Då skulle vi in till stan jag och pappa så vi skjutsade hem tommy sen åkte vi och lämnade pappas personsökare på hans jobb. Sen drog vi upp till gärde och övningskörde. det var as skojj. hahah jag är kanske bäst på att köra. Jag lovar. hahahahaha aah iaf sen har det inte hänt så mkt sen dess. Har typ suttit här. Kollat på film. Ska nog ut och kolla lite snart tänkte jag. Men ni får hare gött bye:D


Kommentarer
Postat av: marre

okej heter du tony?

2008-08-10 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0