Torsdag - tro på fan:)

Tjenare

Torsdag, jajamensan, ehm jag som lovade att jag skulle försöka skriva varje dag, hurru hur bra gick det ?:P inte bra alls, men vafan ni måste peppa mig så att säga. hahaha, ehm NOT! naae men jag ska försöka kirra det här fan, igår så kom jag till skolan och vi hade DaKo (Datakommunikation) och det var fett svårt har jag kommit på, det var typ den enklaste uppgiften som vi skulle få i den här kursen men vafan den var rätt svår, iaf att formulera, frågorna var att vi skulle förklara skillnaden mellan data och dator, sen skulle vi förklara skillnaden mellan data och information.
Den andra kan ni ju suga på ett tag, det är rätt svårt. Sen har jag en klurig fråga till er fan, hahaha Kan man spara information när man talar i dator kretsar?
Ni kan få svaret i ett annat inlägg. Haha, det är ganska klurigt:)
Idag så kom jag till skolan runt 20 över 8 och var fitt trött för jag somnade lite sent igår. Vi hade el. Eller ja iaf till första rasten för sen var det en massa andra saker som störde lektionen så vi fick lösa det också skulle vi ta genomgång nästa lektion. Men det var bara skönt. Slutade innan lunch, det behövdes kan jag lova.
När jag kom hem satt jag mig bara ner och tog det chill, det var skönt, det blev lite need for speed spelande. DET ÄR FÖR JÄVLA SKOJJ kan jag ju bara lova:) haha,
Sen så var jag med jessica typ resten av kvällen:) trevligt trevligt:) haha:D

Imorgon blire sidsjön med skolan, vi ska ha stationer för 1:orna haha, det kmr bli skojj NOT!

aja ska ta och se film:P bye;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0