100:e inlägg. SNÖ<33

Hejsan Hejsan

Som ni ser i rubriken så är detta mitt 100:e inlägg. Det är otroligt vad tiden går. Men det kommer hinna bli många fler innan jag ger upp det här. Det är en otrolig frihet att blogga. Man får liksom skriva i princip vad man vill. Eller ja nästan. Men det är liksom skönt för man argumenterar med sig själv. Vilket är en sorts terapi:) Iaf så har det snöat i princip hela dagen idag med. Hela sundsvall är vitt. Det är sjukt roligt eftersom det ser ut som det kommer ligga kvar över jul. Vilket det inte gjorde ifjol eller om det var 2 år sedan. Då det var 10 grader varmt och grön gräsmatta ute. Men iår tror jag det kommer bli en fin julafton. Eller jaa jag hoppas ju det iaf.
Idag var det ju idrott där vi hade hård träning inför Fotbolls turneringen som kommer hållas nästa vecka. Vilket är underbart roligt. Haha, jag kan knappt vänta. Helt galet kommer det att bli. Sen kan jag ju bara säga att vi kommer ju lätt att vinna.

Jag kan faktiskt inte komma på något jag ska skriva.. tyvär..............
Men aah ni får ha en trevlig kväll och natt för den delen.
Har gött tja!:)


Kommentarer
Postat av: j

jag har skrivit lite mer (A) höööööh!

meen du, passa dig för bollen.... :P

2008-12-11 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0