Aldrig haft en guldsked i min mun.

Hejsan..

Märker att jag inte bloggar tillräckligt. Det kan nog bero på att jag inte har haft tid. Eller nått intressant att skriva. Men dock så ska jag försöka få ihop ett inlägg.

Imorgon är det nyårsafton. Det är ju mycket trevligt. Jag ska iväg till simon där det ska vara "Party" haha, sen ska jag in till hamnen, som det ser ut nu iaf. Hoppas på ett trevligt tolvslag. hihi, jag tror nog det blir bra. Iaf så har ju jag köpt lite kläder som jag ska ha på mig på nyår, vilket är en grå skjorta med vid krage, sen ska jag nog ha slips och kavaj på mig:) Fast jag har inte bestämt mig ännu. Vi tar det som det kommer imorgon.

För en stund sen kom mina morbröder och anki hit. Så klart så skulle Johan och Jonas ut och smälla smällare så fort dom kom hit, dom är liksom 30+ och är galen i smällare. Hallå? Haha, fast det är lite roligt också. För dom är typ aldrig seriösa..:)
Imorgon ska vi ner till ljungan och grilla lite och så. Käka där nere, sen ska vi bara mysa hela dagen liksom. Sen så käkar man middag hemma och sen så drar jag ju som sagt vidare till Simon..:)

Aja jag bloggar mer imorgon:)

Hejdå:)

I want you, I think you want me, why can't we let it happend?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0