Broken Dreams

HEJSAN!

Jag sitter ju på skolan nu då. Men jag har liksom inget att göra. Vi skulle ha haft Elektronik nu på Svenska lektionen för att svenska läraren är ledig. Men aah han kom inte så jag har skrivit klart en sak till Datorkommunikationen satt det blir klart nån gång. Sen så ska jag snart dra och käka då. Efter lunchen är det LAN A då vi ska vara i labbet och ha roligt. Det är faktiskt alltid roligt där nere. Vi får syssla med lite Lokala nätverk:) mycket ro givande.
Sen efter skolan idag blir det faktiskt träning.
Så det kommer vara skönt som fan att bara dra skiten ur sig på gymmet idag, har känt mig så otroligt rastlös:) hahah men det blir skönt.

Höres senare då. Kommer en uppdaterin

Hejdå

/Felix!

Kommentarer
Postat av: alexandra

de är hemligt än så länge(A)

2008-12-16 @ 15:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0