Could you say goodbye to yesterday?

Hejsan hejsan,

jaa nu är vi tillbaka på det där stadiet, vad ska man egentligen förmedla på bloggen? vad äre som är viktigt att dela med sig av?

Först och främst ska jag ta och dela med mig om att jag vaknade klockan halv 11 idag, sen vare film en stund. Air bud. As bra, typ världens sorgligaste när han måste lämna iväg hunden, men som tur är så hittar ju hunden tillbaka till honom senare:) mycket bra film. Sedan var det dags för skottning,eftersom att det snöade igår kväll/natt, så måste man ju skotta bort det. Jag hade kunnat använda snöslungan men nej, den är trasigt så jag fick skotta med skyffel. Men det gick ju snabbt eftersom det är en liten uppfart. Så nu är den skottad och fin. Iaf så har jag också varit ute och övningskört lite idag, det gick bra. Fick motorstopp 1 gång när jag hade stått och väntat typ 5 minuter vid ett trafikljus istan. Men jag är ju lugn för det, för jag har inte bråttom, så det gick ju lätt. annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Men det lär ju bli, om det finns någon stackare där ute som vill göra nått med lilla mig idag.

Julafton = Familjedag!

Jaa, som ni vet är det snart julafton, tänkte ju ta och dela med mig om mitt stressiga schema den dagen. Först så ska vi ju sova hos far, alltså jag och min bror då. sen kliva upp och ha julfrulle här då. Sen så ska vi dela ut julklappar och ha lite mysigt. Sen ska vi ner till min mor och se kalle och käka julmiddag jaa ni vet den traditionella julaftonen som alla har. Sen är det typ julklapps utdelning sen kommer alla vara jätte fulla och sen kommer alla att gå och sova:) låter det som en klockrent roligt jul?:) JA! Och våga inte säga nått annat:) hahahaha.


Önskelista!

1. skidor
2. Pengar
3. Diverse presentkort

Det där är min önskelista, vet inte om det är nått att komma med. Men vafan ändå:) hahaha.

Uppdaterar senare om jag kommer ihåg det:)

Saknar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vill jag lägga in ett veto...Alla jättefulla!!! Vad menas??!!

2008-12-22 @ 21:44:15
URL: http://tjolov.blogg.se/
Postat av: j

jag såg oxo den filmen imorse:P haha :O

2008-12-22 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0