Den sanna kärleken

Härlig dag!

Jaa det har faktiskt varit en helt otroligt härlig dag. Jag menar först har vi ingen lektion som ni kan se i föregående inlägg. Sen så har man ju LAN A på eftermiddagen och det var intressant, eftersom jag fick svar på en massa frågor. Men aah det är väll därför man går i skolan liksom. För att lära sig intressanta saker:) ellerhur?(a)

Sen så har ju jag gjort dagens stora grej, nämligen TRÄNAT!
Hur skönt som helst att lägga sig ner och ta lite vikter och bara pumpa ur kroppen. Skönt skönt,redan pepp över morgondagens pass. Där man ska köra lite rygg och axlar så man mår bra i hela kroppen. För er som inte känner mig och för er som inte förstår så tränar jag ju Gym då. Vilket är en otrolig känsla, att man vet att kroppen verkligen ger allt och att den sedan mår bra av det. Det är helt sjukt egentligen. Jag ska faktisk ta upp mitt fysiska liv. Jag ska skaffa en bättre kondition, käka lite mindre godis och en massa andra onyttiga saker. Käka frulle på mornarna, sen ska jag faktiskt (tro det eller ej) börja käka sallad:O

Iallafall så är det ju såhär då att jag sitter vid datorn nu och nackar på. Och jag vet inte vad jag ska göra. Snart duscha typ. Men vad kan man göra liksom, det är alltid lika tråkigt efter skolan. Fattar inte, aja skit samma.

Men jag tror det kommer bli bra

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0