Give a little bit

hejsan hejsan

jag sitter för närvarande med datorn i knäet och kollar lite på Ugly Betty, vilket jag kan tycka är underhållande i vissa stunder. eller tycker inte ni det?:) hahaha, men iaf så tänkte ju ta och berätta lite om min dag. det har ju varit så idag att jag har gjort nationella prov i Matematik B idag. som för att noter gick dåligt. Och jag vet vad ni tänker jaja han har inte pluggat eller hängt med på lektionerna. Men nu ska jag ta och berätta exakt hur det ligger till. Det är såhär att vi hade nationellt prov på en kurs som vi har hunnit 50 % knappt på. Det är rätt sjukt eftersom att vi har prov på allt? då kan man ju inte få G eftersom man ska ha 60 %  för G hm? hur tänkte dom att det skulle gå ihop? det förstår inte riktigt jag. Så jag är lätt irriterad och kommer solklart att överklaga om jag får IG satt jag vinner ju på det i vilket fall.
Jag åkte hem efter provet eftersom vi slutade efter det. Sen så kom jag på att jag inte har någonting att göra. Så jag frågade runt litegrann. Och tillslut blev det Birsta med adrian och lundin. Där har jag faktiskt inte varit på ett tag. Så det fick bli av. Så iaf så var vi på media markt ni vet butiken som jag verkligen älskar? NOT! dom kan verkligen riktigt dra åt helvete. Rent utsagt, dom fattar faktiskt ingenting alltså verkligen ingenting. Men aja vi provade lite högtalare och checkade in lite spel ja ni vet ju hur det är.

Sen var det hemgång och när jag kom hem blev det lite film. Sen så satte jag faktiskt igång att städa rummet. Och det medförde lite förändringar också. Ställde sängen närmare fönstret för det blir svalare när man ska sova om man gör så. Så det blev riktigt bra. Sen så nu sitter jag här.

Sen som ni vet så har jag ju en del funderingar och tankar. Jag är ju en filosof har jag faktiskt kommit på. eller heter det så? hjälp mig? aja iaf så har jag tänkt lite mer på varför man dricker glögg? vem var det som kom på det. Och varför heter det glögg? aja ni har säkert svaret på den frågan. men jag bara sitter och funderar och jag orkar inte Googla på saken för det tar bara tid. Så har ni svaret skriv det gärna som en kommentar:)
Sen tänkte jag också på varför man ska känna sig som en dum person bara för att man lever ett bra liv? ska man må dåligt för att man själv har det lite bättre än vissa? jag tycker verkligen inte det. Istället ska man se det som tur eftersom man skulle ju kunna ha det dåligt. och då ska man känna sig som en bra person som har lyckats .
sen undrar jag också varför det aldrig räcker med donations pengar till T.ex. SOS barnbyar. jag förstår itne. I hela mitt liv har jag hört det där. men nån gång måste dom ha nog med pengar? eller?
aja jag orkar inte tänka nå mer idag. nu får det vara bra faktiskt.

ha det bra ni, och kom ihåg att höra av er. PUSS<3333333333333333

Kommentarer
Postat av: j

det var jag som kom på glögg, och det heter det för att jag tyckte det var flachigt ;o

2008-12-09 @ 22:05:00
Postat av: j

hehe oj, jo jag vet att jag stavade fel.. men du förstår mig :D:D

2008-12-09 @ 22:06:28
Postat av: j

japp, det är du :D

2008-12-10 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0