Hah, jag kör det nu istället:)

Tjenare, jag skrev ju tidigare att jag skulle uppdatera imorgon istället. Men jag gör så att skriver om julen idag, sen lägger jag upp bilder imorgon:)

Morgonen började med att vi käkade lite julgröt. Hos min pappa då. Sen var det lite slappande och retande med brorsan. Men det var ju bara lite smått. Sen var det paket öppning, vilket var bra, för då slipper man vara så spänd inför kvällen u know. jag får ju 2 julaftonar. Det är ju inte många som har sån tur. Iaf, så var det bara jag rasmus pappa jane och viktor som körde "lillajulafton" på morgon, så det var ganska så lungt. Sen blev det lite missuppfattningar och sura miner, men aah skit samma, julafton ska man vara glad på så det ordnade upp sig. Iaf så gick jag ner till mamma och väntade på att alla skulle komma och att kalle skulle börja.

Det kom några vid 2 tiden först. Men dom skulle på mormors grav och tända ljus. Så dom kom typ tillbaka 20 över. Då blev det full håll igång. Med alla som skulle hälsa och alla som skulle prata om i princip allting. Sen så var det ju extra roligt den här julen eftersom att alla var liksom samlade under samma tak. Det var ju mammas sida, och magnus sida av släkten som var med. Och det var riktigt roligt kan jag tala om, man fick sig en del skratt under dagen.
Iaf så var det ju kalle 15.00 såklart, med glögg. Det var faktiskt helt otroligt för att alla satt typ i 20 minuter tysta och kollade på kalle. Det är inte ofta det händer kan jag ju bara säga. Efter kalle så var det lite Guitar Hero World Tour spelande. Eftersom det finns ju några som diggar det as mycket i släkten. Nämner inga namn men jag kan bara säga att dom är i 30 års åldern och beter sig som småbarn. ellerhur då?;)
Vi spelade några låtar och Johan trodde att han var jätte duktig på Trummor, men vi har fått motsatsen bevisat för oss. hahahaha, det var rätt roligt han missade på Easy, HALLÅ!?!?!
Aja det var roligt iaf, men efter att ha spelat en stund så var vi så hungriga så vi gick ner och käkade. Mycket gott. Och jag kände att efter 3:e tallriken då var det faktiskt nog. jag orkar verkligen trycka ner nå mer. Så jag och Jocke gick upp och spelade lite till.
Efter ett tag så kommer Johan upp och säger att vi ska göra en extremt rolig sak. För förra gången som det var julafton hemma hos min mamma, så kom min kusin Mary på att det var jag som var tomten, och då tror hon inte på tomten längre utan vet det där att det är en mask liksom. men då ska vi lura henne lite. Hon trodde att Hon och Johan (hennespappa) skulle vara tomte och dela ut julklappar. Men då skulle jag redan ha bytt om och när dom skulle gå in skulle jag komma fram så hon skulle se att det fanns en riktig tomte. Och jag tror nog att hon gick på det. och blev ganska skärrad. Haha, jag tror att uppdraget tomte slutfördes.
Det var iaf rätt så skoj. sen så var det ännu roligare för att alla ville att alla skulle krama tomten så jag fick en del kramar. Haha. Mycket roligt och mycket mysigt.
Sen när alla julklappar var utdelade så var det bara rent mys kvar av kvällen. Sen åkte alla hem , men vi ses igen på Nyår ellerhur?:)

Oj, jag skrev en del om julen. Sen tänkte jag bara ta och skriva medans jag ändå håller på. att idag har varit en riktig slö dag. Det har inte varit nått annat än slö. Haha, men det ska vara så dagen efter. Det tycker iaf jag.

Aja bilder kommer imorgon.
Trevlig Fortsättning på er!:D


Kommentarer
Postat av: j

aaahmen(Y) släng in bilderna nu då:)

2008-12-26 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0