Humpianca!

Hejsan.

Alltså nu är det nära tills det smäller. Det är Humpianca som kommer stå som segrare imorgon på fotbollsturneringen. ladda hela kvällen sedan stadig frulle imorgon så blir man på hugget. Sen kommer vi dra till skolan på morgonen och stryka dit trycken riktigt på våra egna gjorda matchtröjor. Frågan är ju om man kunde få till dom snyggare. Helt sickt iaf. Sen så är det ju så att vi är riktigt revansch sugna efter att inte ens ha gått vidare ifjol. Nu ska vi därimot vinna gruppen vilket kommer bli en relativt enkel match. Sedan kommer det Slutspelet där det gäller att om man möter ett lag med endast flickor i så leder dom automatiskt med 2-0 i starten. Vilket innebär att det kommer bli tufft.
Men iaf så har ju vi snackat ihop oss med Trollgubben och vi har gjort upp en plan på hur dom också ska gå vidare. Eftersom det är 1:an och 2:an som går vidare. Så ska vi vinna alla sen spela oavgjort mot trollgubben då har dom störst chans att gå vidare. Men vi får se imorgon hur det går. Vi går in för att vinna, sen om det inte räcker med endast motivation så är vi inte rädd för lite blod ska jag tala om för er. Så nu är det på liv eller död.

Min dag idag har faktiskt varit bra, jag gjorde klart Elektronik labben rätt snabbt så jag kan ju räkna med ett högre betyg;) Vilket alltid är bra. Ellerhur? Efter elektroniken så var det flash vilket jag inte hann göra så mycket på för jag skulle ju göra trycken på matchtröjorna tsm med simon caspar jimmy och tobbe. Så vi är inte hela truppen med tryck:) vilket inte gör nått. Jag är ju allstar stjärna. Lite utav en legend faktiskt så ni kan ju seupp på planen.

Aja jag kan inte släppa fotbollen. Vilket inte gör så mkt men ändå. Ska inte tjata ut er:). Helgen blir intressant ska vara med jossan på fredag, vet´inte vad vi ska göra dock, men det löser sig ellerhur?;) sen på lördagen blir det till att vara med Lisa, hahah det var inte igår. vi ska nog troligtvis se film, eller dylikt. Elisa skulle också vara med:) det är reunion av bommen gänget.!

/Felix!

Kommentarer
Postat av: j

haha, klart det löser sig!

2008-12-17 @ 21:22:44
Postat av: Mamma

Du skriver mycket du! Sov så gott!

Kram

Mamma

2008-12-17 @ 22:17:37
URL: http://tjolov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0