I don't belong here

Hej.

Vad ska man skriva, egentligen vill jag itne skriva, men jag vill itne göra mina trogna läsare besvikna, men aah iaf. Så tänkte ju att man kanske kan ta och berätta att dagen har varit en slapp dag, dock såg jag på film med en massa på kvällningen, men jag orkade itne vara kvar så jag vandrade hemåt. vilket jag gjorde rätt i. jag är ju trots allt lite trött då. Men det är sånt som händer. Jag sitter just nu här och gör typ ingenting, eller mja lyssna på musik då. Men det är inge bra, jag ska nog snart se film , sen har jag ju sängen bara 1 meter ifrån datorn, så jag behöver bara slå på en film och lägga mig i sängen och titta:) mys eller vad?

Aja jag har inget mer att skriva. Men ni får ju gärna höra av er lite:)

hare gött tja

IwantyouIneedyou!


Kommentarer
Postat av: j

haha jaa fan as mys ju ;);)

2008-12-21 @ 11:55:19
Postat av: Lisa

Jag vet hur det känns, det kan vara svårt att hitta inspiration till vad man ska skriva... spana in Dubbelbloggen så kanske du får nya uppslag! Ha det bäst. :)

2008-12-21 @ 12:01:04
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det kan du få göra, på egen risk:)

men jag tror du skulle bli godkänd(Y)

2008-12-21 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0