If it only were..

Hejsan hejsan hejsan i bloggen...

Nu måste ju jag kompencera med att dra ett lite längre inlägg idag. Efter att jag inte har lagt ut något riktigt på sistonde. Men notis, jag har faktiskt uppdaterat även fast jag inte har tid. Jag tror att det har med ork egentligen.. men vad gör man.
Idag vare skolan som gällde så klart som vanligt kanske man ska säga? eller hur? men aah det är väll därför man lever? eller hur vare:) jag lever inte för skolan men jag gör det ändå:)
När jag kom till skolan så skulle det ha varit matte men läraren var ju sjuk, och det kunde dom inte ha informerat med ett mail typ igår? nej nej för på våran skola så sysslar vi inte med information. Nej vi måste liksom gissa oss fram.
Iaf så var jag på stan en stund och spelade fifa, vilket jag vann på såklart(a). Men vad hade ni annars trott? hahaha.

Vad ska man snacka om? hm kanske att det är skönt med snö. Det är helt klockrent eller vad tycker ni som läser? fel att kommentera? hahahahaha. får faktisk en kommentar på varje inlägg (nästan) av jossan:D hahahah tackar och bockar<3:D haha, men jag kommenterar ju såklart tillbaka. Gör jag inte det?:)

Oj det var fasligt med frågor nu . Men aah det är det värt. Men nu orkar jag inte dryga.. tja!:)

Kommentarer
Postat av: jossan

men klart som fan man kommenterar :D

2008-12-08 @ 20:31:46
Postat av: j

kan du lita på att jag gör <3

haha, eller hur.. galet alltså!

2008-12-09 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0