I'm The fall out boy.

Hejsan.

Oj, det är första gången jag kommer att blogga såhär innan jul. Det är ju lite nytt kan jag ju tala om. eftersom att jag itne riktigt vet vad jag ska dela med mig om. Det är ju svårt sånthär, det är så oerhört mycket jag vill skriva men kan inte, samtidigt som jag skriver saker jag inte borde? eller hur var det?:S aja skit samma. Nu är det såhär då att det är en fullproppad "Uppesittarkvälls" Tablå på TV:n, så egentligen bör ju jag sitta där och gona liksom. Men vad gör man inte för sina kära läsare. det är otroligt:) haha, iaf så är det ju som ni alla vet julafton imorgon och det är ju mycket som ska till och göras. Men som vanligt så står ju jag för sällskapet och musiken:) det är ju jag som är bäst på det:D det här med att laga mat är inte riktigt min grej:) men jaa, jag är väll trevlig att ha i närheten. eller ja det kan ju inte jag svara på. men ni får ju kommentera det ni tycker. det tycker ju iaf jag. Blev det krångligt?:)

Haha, iaf så tänkte jag ta och önska alla en riktigt god jul.

Från Mig till er alla, en riktigt riktigt riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: j

hehe aah för min del blev det nog lite krångligt:O:P

2008-12-23 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0