Jag vet att allt blir bra igen.

Hejsan alla glada läsare.

Jag mår faktiskt förvånansvärt bra. Jag vet inte varför, känns som om det är en sten som jag har haft på ryggen har ramlat av. Det känns som om jag tar livet mycket lättare nu är jag gjorde förut. Jag vet inte om det är för att jag har äntligen lärt mig att se det positiva i de negativa saker som har hänt. Eller hur var det. aja det var nått sånt iaf. Sen så har jag officielt bestämt mig för att nu ska jag börja träna så att kroppen blir lite finare, och så att jag mår fysiskt mycket bättre. Anledningen till detta är för att jag klev ur duschen hos pappa idag och såg mig själv i spegeln och jag har verkligen ingen snygg kropp. ser ut som ett troll vafan, det måste bli en ändring på det nu. BEACH GLID 09 HERE I COME!

Iaf så första lektionen idag spenderades utan våran kära mattelärare Mattias Alge, som är sjukskriven pga skada i knäet. Men vi klarade oss på egen hand, jag fixade lite med allt möjligt och satt och fulade mig med resten av klassen. jag har faktiskt tagit mig en solning med Lundin och Jimmy idag. Det fick bli på Bling där Lundin betalade med sitt solkort vilket gjorde det mycket billigare.Det var ju bra. Tack lundin för det. Nu är jag mycket brunare. Faktiskt så måste jag säga att det har blivit en riktigt snygg bränna;) hahahaha. Ni får ju spana in den när ni har tid. Men aah nu vet jag inte riktigt vad jag ska framföra för budskap men ska försöka få ihop några rader till.

Torsdagen = Fotboll!
Ja som ni ser ovanför så är det fotbolls turnering på Torsdag. I Nordic hallen kommer detta evengemang att hållas och det kommer att vara över hela dagen. Vi , och med vi menar jag "Humpianca" tänker ju såklart plocka hem Trofèn. Anledningen till namnet "Humpianca" är för att vi har toppat 2 av klasserna som är Humpe och Bianca, så vi går in med en inställning. Play Hard Go Pro. Det är våran så kallade moral predikan.


Så jossan är du nöjd över detta inlägg?:) hahahaha, du som vill läsa om vad som händer i mitt liv;) hahaha.. Varsågod tillägnar detta inlägg till dig:)<3

/Felix

Kommentarer
Postat av: jossa

hahaha, tack som fan! klart jag är nöjd:)

2008-12-15 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0