Jag vet att det är värt det.

Hejsan.

Vad ska man säga. Jaaa herregud, nu på sistonde har jag haft så svårt att komma på någonting att blogga om. Jag kan ju ta och berätta lite om dagen. Det har ju varit snö idag med, mycket bra. Men när jag kom till skolan imorse så var jag verkligen trött. Jag typ somnade i 20 min. Men ah det gjorde ingenting. Vi var typ klar ändå. Men aah första lektionen var ju operativsystem. Vilket vi ligger först i klassen på. Men ändå är vi rätt efter med kursen. Men det kommer ju alltid lösa sig. Elr?
iaf så var det nå biff liknande saker till lunch som man faktiskt kunde käka. Sen var det sönderkokt pasta. Men aah det ska ju blandas i  magen. Det är ju typ så man måste tänka om man ska käka skolmaten. Sen efter lunchen vare att gå på stan en stund. Sen tillbaka till skolan för att vänta på att vi skulle dra till squash hallen.
När vi väl var på squashen så började vi med lite uppvärmning. Typ i 20 minuter. Sen så var det dags för dagens viktigaste turnering. Då man taggade till redan från första match. Då man spelade 6-2 mot adrian. Han som trodde att han kunde slå mig. Aah resultaten för turneringen var att jag stog som vinnare efter 13 spelade matcher med sammanlagt 11 vinster. vilket resulterar i en stark vinst. Och vinnaren fick en fribiljett för 2. Gratis i 40 minuter.
Kommer jag nog använda inom en snar framtid.
Sen så var det hemgång. Och som vanligt är bussen smockfull. Men som tur är har johan en plats åt mig. Tackar och bockar.

Oj vad ska man mer ta och berätta. Hm, jo juste jag har ju byggt ett hopp på gården som jag faktiskt kunde dra en 3:a i. Mycket skönt att stå på skidorna igen. Men dom är typ traisg


Kommentarer
Postat av: erik

sv: haha jag fattar inte? :p förkortaste inte så då? mycket enklar att skriva utube ju x)

2008-12-05 @ 11:27:29
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0