Låt dom säga vad dom vill. Du är en vacker person!

Hejsan hejsan och åter hejsan.:)

Nu är det på detta vis att jag ska ta och blogga igen, det är alltid lika spännande när man inte vet vad man ska blogga om liksom. Men det blir som sagt alltid någonting. Det är ju bra iaf. Men aah vad ska vi ta idag då. Hm, just det jag tänkte bara ta och skriva HALLLÅ!#¤"#&&#¤ Djurgårdens HOCKEY FÖRENING vad håller ni på med?:O vad äre här ska vi vända på tidningen så vi får se tabellen ur en synvinkel som vi vill ha? äre det som Djurgården står för? nej men visa nu för h*lvete att vi är en stor klubb.......

Iaf, så är ju jag som ni vet en man med många funderingar. Så jag ska ju fundera lite mer nu om vardagen. T.ex hur kan man har ett nationellt prov i Matematik B om man har 3 kapitel kvar i det? det verkar inte särskilt logiskt faktiskt. eftersom 3 kapitel är typ 50% av kursen. Det är ju typ ett fettigt IG som gäller på det där då. Det är ju helt sjukt hur dom tänker dom där på skolverket. Dom kan ingenting enligt med. Eftersom alla våra lärare måste ändra nått i kurserna för att vi ska få nyttig inlärning. Då äre ju dags att man funderar på om det är högre upp problemet sitter eller? Men jaa vi som är ungdomar har ju ingen makt, alla säger att vi har lika mycket som vuxna att säga till om. men nej nej, det är alltid vuxna som vet bäst. Men är det egentligen så? nej jag tror inte det, eftersom vi som är född -90 -91 -92 -94 osv är ju född med internet och datorer. Men det är ju inte dom som är äldre typ som 80 talisterna och tidigare. men ändå så är det dom som vet vart och hur man surfar säkrast. hörrni TÄNK OM! Lyssna på yngre och mer talanglovande ungdomarna. Det är trotsallt era val som vi får ta konsekvenserna för. Det är inte rätt.. Samt röstningen om vi ska ha Euro eller inte. Det är dom som är mellan 15-50 år som Endast ska får rösta om. Eftersom det är vi som ska dras med skiten. ellerhur? eller har jag fel? liksom tant märta på 78 bast hon lever troligtvis inte om 20 år. och då har hon gjort ett val för hur våra liv ska se ut. Och vi som är unga anser itne alltid att det är rätt val. Så jag tycker att det är fler vuxna som borde se fördelar med att lyssna på ungdomar. SÅ LYSSNA UNGT!!!!

Iaf. så idag var ungdomsmottagningen på skolan och informerade om att vi kunde få könssjukdomar om man kör oskyddat. NAHE? u think. det känns inte som man går 2:a året på gymnasiet. Herregud. Sånt där har man ju haft i Sex och samlevnad i 8:an? hallå? aja , jag fick 2 kondomer iaf, mycket bra, sen även kondomkörkortet för andra gången. Så nu är jag verkligen proffs på det där. Vilket är härligt. Right girls?;)

Men det var allt för idag, Tja
/Felix!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha hoppas att du är riktigt bra på de där om du lyckats få 2 ;)

2008-12-01 @ 20:32:18
Postat av: jossan

det är ju bra funderingar du har ifall ;)

haha, det är as bra felix :)

2008-12-02 @ 16:14:37
Postat av: jossan

det är ju bra funderingar du har ifall ;)

haha, det är as bra felix :)

2008-12-02 @ 16:16:07
Postat av: jossan

det är as bra felix :)

2008-12-02 @ 16:16:42
Postat av: j

haha oj vad jag hade damp där då :O :P

2008-12-02 @ 17:04:35
Postat av: erik

sv: haha schyst! ska ta och länka din också, då jag kommer på hur man gör :p I'm still a noob.

2008-12-02 @ 21:35:19
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0