Let me, entertain you:)

Hejsan.....

Nu var det dags att drabbas av min så kallade bloggning:) det ska ju bli intressant tycker ju ni då. Men jag måste be er att tänka om. eftersom det aldrig händer nått roligt:) fast jag ska ju dock blogga om gårdagen, Som kanske var hur bra som helst. Måste bara påpeka det. Helt galet.

Det började med att man vaknar klockan 10.43 och tror att det snöar ute. Men icke, det var bara en dröm som är alltför lång borta. iaf så blev det frulle sen kom simon och hämta mig. Sen drog vi till stan, där jag köpte 2 par jallingar, sen så åkte vi till birsta där jag köpte skjorta och slips faktiskt, som jag ska ha på mig på nyår. det ska bli kanon bra det. iaf så när jag kom hem så hade jag inget att göra så jag gick till far.
japp när jag har varit här en stund sms:ar alex och säger att hon och Jossan ska komma ut. jag bah, nämen gud var roligt:DYeah:D , aah iaf så såg vi på körslaget och sedan så skulle vi ner till min mor. och då gick vi ut en stund och åkte spark. sen så gick vi in och snackade lite skit:) ahahah, som vanligt:)
Det var iaf en riktig trevligt kväll:) ellerhur tjejer:D
haha.

eh jag orkar dock inte skriva om dagen just nu.  skriver om den lite senare:)

Här är dock lite bilder från gårdagen:)

Jossan och rocky:)



Jag och lite av jossan:)



Alex i sin otroligt fräcka mysdress:)



Jag som racer förare på sparken:)



Jag och Jossan:)



Enjoy:)

Kommentarer
Postat av: jossan

haha det var super skoj :)<3

härligt bilder!

mysig hund, hohohooo :P

2008-12-28 @ 22:22:19
Postat av: alexandra

ja de var skitkul:) men bilden på mig asful:D

2008-12-29 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0