live each day like it were your last..

Tjo.

idag så har det faktiskt varit en bra start på dagen, vaknade runt 9 tiden. Sen så käkade jag lite frulle sen drog jag och bror ut och fixade till ett hopp och en startramp så vi kan schredda lite på gården. Vilket vi ska göra imorgon. Det snöar ju faktiskt också. Mycket trevligt. Liksom mysig stämmning. Men det är ju alltid det med snö. Vilket är bra.
Sen ska jag och bror faktiskt in på Railjam och checka in lite shredd. Jag tar med mig kameran, så vi ska filma lite så att säga. Det kommer att komma en liten Edit in på www.freeride.se senare. Men det kommer ta minst till typ tisdag eller Onsdag innan det sker. Men den kommer iaf, sen lovar jag också att jag ska lägga in den här på Bloggen. Så ni får en exklusiv förtitt. Det är väll bra?:)

Men aah hör av er:)

Miss you!

Kommentarer
Postat av: jossan

svar; men det är ju bara bra! men ska du säga:P haha! du är ju minst lika mycket funderingar :D:D höööh

2008-12-06 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0