Love supreme

Tjenare.

Nu äre såhär att jag har ju inte bloggat ju. Det är bedrövligt jag förstår inte hur man kan glömma något sådant. eftersom man tycker det är roligt. Men aja, nu äre ju så att jag var ju i bredsand igår. Och vi bastade lite gran då. Det var så otroligt skönt kan jag ju lova. Hahaha, vi var ju 5 st svättiga killar i en liten bastu. och vad som gjordes där inne det pratar vi inte om ;) eller hur boys;)
Men aah fan vad trögt det var att skriva nu. Jag tror jag ska uppdatera senare ist. Ni får läsa då:) hej!

Kommentarer
Postat av: j

haha jo, det är klart du måste beräta ;O :P

2008-12-13 @ 16:56:59
Postat av: Anonym

haha, vad bra :D

2008-12-13 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0