Lyckligast skulle jag varit med dig

Hejsan hejsan...

Nu äre ju såhär att jag är rätt så glad ja. Eftersom jag har kommit på att jag har stort inflytande på människor. Vilket är rätt så roligt att veta om. För såhär var det. Jag var ju ut på Media Markt igår och frågade när min dator skulle vara klar. Då sa dom ju att dom inte ens visste var datorn var någonstans. Då blev jag smått förbannad och gick därifrån. Sen imorse så skulle jag kolla på reperatörens hemsida men hade glömt bort vad dom hette. Så jag mailade och frågade media markts support vad företaget hette. Då frågade han om jag var han som var och frågade efter datorn igår. då sa jag jaa. det var jag. Då svarade han att dom i Västerås hade skickat tillbaka datorn och den skulle vara här i sundsvall imorgon eller på fredag. Förstår du hur lycklig jag blev då eller? helt galet lycklig. 
Iaf så har jag ju också varit med om en annan sak idag som har gjort mig lycklig. Jag klarade Elprovet i Ellära A idag. Med 33 poäng, precis på G och det var ju bara 4 st i klassen som klarade det på första försöket och jag var ju såklart en av dom. Jag mår så himla bra nu alltså. Men som sagt allt kan bli bätte, u know what. Hah, eh sen så kan man ju försöka glömma all skit ett tag eller hur? det vore ju nyttigt det med.

Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva nå mer alltså. Det händer inte så mycket nu för tiden. Förresten vad ska ni alla göra i helgen? jag är ledig på lördag, vågar du vara med mig då?;) haha, men allvarligt hör av er för jag vill inte ha tråkigt. Och jag är med på nästan vad som helst. För allt måste vara bättre än att ha tråkigt;) hahaha,
Sen så på fredagen kan jag ju bara berätta att jag ska faktiskt på julbord. Sen så ska jag till bredsand och basta igen med boysen. Och spela lite biljard...:D nice:D
men ärligt sms:a med mig, har inte så mkt att göra såhär på kvällskvisten:D

Vill du ha mitt nummer lägg till mig på msn isf först:) -----> [email protected]

Jag tror på dig och mig, jag tror på att vi har en framtid..

Kommentarer
Postat av: j

så duktig du är!

men du, jag hör kanske av mig ;)

2008-12-10 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0