Musik Stil!

Tjena igen. Sitter här i mina tankar.

Började ju fundera på vilken musikstil man har. Egentligen är det ju blandat men det är ju inte heller rätt att säga. Om  någon frågar, vad har du för musikstil. Då kan man ju inte bara svara blandad? ellerhur. Det låter bara helt sjukt. Men jag menar om man skulle säga alla musik gengrer som man lyssnar på skulle det ta för lång tid att rabbla. Liksom Hiphop/Rap, R'n'B , Rock, Ballader, Svenskt jag menar finns det ett ord för det? Jag skulle ju kunna säga att jag lyssnar på Hiphop mest, men då är det främst engelsk. Sen är det med Svensk Rap. Och ni som inte vet skillnaden kan ju ta upp ett lexikon;) hahahaha. Nej men skillnaden är väll att Hiphop är en mer sammahängande, ni vet man sjunger mer. Rap då snackar man lite tydligare. Som om man skulle prata med en kompis. Sen finns det ju såklart Freestyle också. vilket jag är duktig på. Haha, nej men jag är bra på Freestyle och Rap. Inte så bra på Hiphop dock. Övar;)

Jag tänkte att jag skulle skriva några låtar som ni kan få lyssna på. Dom är riktigt bra faktiskt.


Feffe's Playlist:

Young Dro - lollipop Gangsta
Slim Thug - Click Clack
Samson Ft. Danish - hur det än känns
Sober ft. RKM - Det regnar i stockholm
RMK ft Frida - Kan inte vara som ni
Sober - Kalla mig
Sober ft allaywan - Ställ er upp
Nickelbacks ny album Black horse.
Typ alla Mange Myt låtar är bra med:)

Lyssna och njut:) feffe's Playlist.!
The one and only, Right here at blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0