Snöööööööö!<3

Hejsan allihopa. Tänkte ta en stund att tala om snön som nu äntligen faller ner.

Det har nästan kommit 2 dm eller jag det känns som det iaf. Vilket jag älskar, jag älskar verkligen när det snöar, eller bara det är snö. jag tycker det är så mysigt. allrahelst på kvällen. Eller om man är i fjällen. Men saken är den att jag har inga skidor ännu. men hoppas på att det blir ett par nya i julklapp:) yey.

Så nu över till vad jag har gjort idag. Jag har typ inte gjort så mycket faktiskt. jag vaknade klockan 10.43 tror jag klockan var. Eftersom vi började 12.30 idag för att våran svenska lärare inte var på skolan idag. Vi skulle bara ha en bok till nästa lektion så behövde vi inte komma idag. Men sen så till " Första" Lektionen idag blev det idag LAN A där vi fick vara nere i labbet och installera lite datorer. Haha, vi installerad Server 2003 och XP proffesional. Mycket bra, så nästa gång ska vi får labba lite med server. Det kommer bli rätt intressant. 

Idag äre faktisk en sån dag då jag inte kan skriva så mycket faktiskt. Men aah det blir uppdatering imorgon. Btw jag ska vara på skolan till 20.00 imorgon. Så ni kan ju ringa eller sms:a med mig. Hihi, detta är pga öppethus:)

Aja hör av er. TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0