Wiiie lycklig:)

Hejsan Hejsan nu såhär 5 dagar före Jul!:)

Som ni ser rubriken så äre faktiskt " WIIIE lycklig" haha,, nej men jag är faktiskt rätt så glad just nu. Pga vissa orsaker.
Men nu äre ju såhär att jag ska berätta om dagen först sen ska jag berätta om varför jag är lycklig:)

Jag var ju ledig idag, eftersom jag inte orkade åka in och checka på film nån timme på skolan sen dra hem? bah hallå? hur gammal är dom? bete er förfan, så jag har faktiskt städat rummet hos min far, sen så var jag och far ut och hämtade en tall. Vi höll på ett bra tag fan, det var ingen lätt match att få ner den. Men aah ni tror säkert att det var en liten pytte tall vi tog ner, nej nej, det var en typ 5 meter hög tall. Som vi tog toppen på. Mycket roligt iaf. att putta och ha sig. haha sen så hade vi ju lite bråttom eftersom vi stog kvar i skogen när jossan satt på bussen ut till mig, bah oj, nu måste vi skynda oss. Så jag välte tallen sen åkte vi hem med toppen på taket:). Den är juvlig. iaf så när jag kom hem så var det bara att gå ner till busshållsplatsen och möta jossan, men hon hade hunnit till forsa backen så jag slapp gå så långt:)
Sen såg vi på Wall-e , alltså vad var meningen med den filmen? kanske den mest fantasi lösa film jag någonsin sätt:S:P hahaha iaf, så snackade vi också lite skit ni vet:) sånt äre ju jämt:)

Så nu kanske ni förstår rubriken?:) hahaha:D

aja ni får tänka sj:)

uppdaterar sen:) tja!:)


Kommentarer
Postat av: j

haha nämen det där vad ju bra skrivet jag trodde du skulle dumförklara mig:P hahahahah.. <3

2008-12-19 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0