You are never gonna be alone..

Hej Hej hej och åter igen HEJ!:D

Idag så har det varit en såndär dag då man vill bara kräkas. U know, det är ju vissa dagar som verkligen suger. Men aah det är ju sånt som händer. För det första var jag blöt om fötterna innan jag har kommit till skolan, så då blev man ju smått förbannad. Sen på elektronik lektionen gick det faktiskt rätt så bra. Måste jag faktiskt ta och erkänna. Jag var den enda som lämnade in uppgiften:) det är ju ett plus till mig:)
Sen så vare ju flash då såklart:) Det gick också bra, hihi, jag har faktiskt börjat med min hemsida nu. Den slutgiltiga filmen eller filmerna blev sällskapsresan filmerna. Mycket bra av mig att komma på något sådant. Måste jag ju bara säga. Sen så skulle man vara kvar på skolan till 20.00 men det orkade ju inte jag med då inte. Så jag åkte ju hem och chillade, och bland annat städade rummet.
Sen har jag varit iväg och solat idag med. Skööööönt som f*n vare, vill jag ju lova. Så nu kanske man kan hålla lite färg över vintern. Men det måste ju bli iaf 1 gång i veckan. Så man kanske har en chans;)
Sen vill jag också passa på att påpeka skitvädret vi har. 1 plus och regn? hallå??????? Vintern?
aja vad gör man. Det är väll bara att acceptera. antar jag.

Bara så att alla vet så vill jag ha fredag!
/Felix

Säga vad dom vill, du är en vacker person!

Kommentarer
Postat av: idiot

jag vill oxo ha fredag :O ;)

2008-12-03 @ 19:50:36
URL: http://jossankossan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0