Fredag - Helt slut

Tjenare

Vaknade runt 11 idag, fett trött var jag, somnade runt 2 , för jag kunde i sova fast jag var fett jävla trött.
Men vafan aja , igår var en riktigt jobbig dag med, jag var tvungen att städa mitt rum , sen så hjälpte jag
pappa med att klippa gräset och att göra iordning infarten för att kunna lägga nytt grus där. det var rätt
jobbigt, kan jag ju bara tala om . Aja det blir iaf as bra. Hahaha, men jag är lite slut i armarna om man
får säga så. Men det går ju över haha, eller vad tror ni. Eh , idag ska jag kanske vara med jossan och
hennes vän Alexandra. Det kommer bli sjukt skojj, allt hänger på en middag som alex ska på i juniskär.
Men vi håller tummarna. Sen tror jag också att tommy kommer hem idag , och då måste man ju säga
till karl jäveln att komma hit, hahaha. Sen så har ju också min mamma kommit hem från sin bilresa
till frankrike. Så nu är det slut på friden. Det kommer verkligen bli jobbiga veckor framöver. med tanke
på att vi ska slå ner en vägg mellan köket och biblioteket så det blir ett stort kök. All förberedelse ska vara
klar i september då det nya köket kommer. Det kommer bli så jävla snyggt . Sen vill jag bara påpeka att det
kostar ju en del. Nu blev ni nyfiken va?, hjahahaha, nejdå:D men alla säger att jag bor i ett stort hus men vafan
klart det måste vara stort när man är 6 st i familjen. Hahaha, det är ju bara ett måste eller vad säger ni?
Eh, jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva men det kommer nog nån uppdatering senare. När jag
är hos mamma. Haha, nu ska jag ut och klippa klart gräset. Hare bra PZ!




Kommentarer
Postat av: -

vi kommer (Y)

2008-07-18 @ 13:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0