Härlig dag faktiskt..

Tjenare alla som checkar, den hära dagen har fan varit bra, asså skit bra:D allt har fungerat bra och det flyyyyyter hela tiden, det e det som gäller:D hahaha, eh gatufesten började idag, asså på riktigt, med artister och shit, jag var in en snabbis och gick med sandra och tommy och hans morbror ett tag, sen så sa jessica att hon ville komma hem till mig vid 9:e tiden.. , så jag tog bussen hem sen så kom jessica till pappa och då "fixade" vi film, och drog ner till mamma, men vi såg inte filmen som vi fixade hos pappa, utan vi såg på "Pirates Of Carribean - at the world's end" den e fan rätt bra måste jag säga, hehe, vi laddade såklart med godis , muffins och Te.. haha gott gott, hahaha sen ville jessica att jag skulle skriva att vi hade lite extra mys efter filmen hahah x) aja:D

Imorgon blir det gatufesten , och jag ska vara helt nykter, kan jag lova, :D hahahaha, det ska bli rätt soft, man har fan längtat lite så att säga. Men imorrn gäller det, hahah:D blir till att dra in med boysen:D hahahha sen träffa jessica där.
men nu orkar jag inte skriva nå mer så uppdaterar imorgon typ före och efter gatufesten. Hare bra PZ:D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du ska inte dricka?

2008-07-03 @ 00:23:07
Postat av: jessam

TA BORT DE DÄR JAG SA, X)

2008-07-03 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0