Härligt

Hej

Idag äre måndag och det har hänt rätt mycket i helgen
det var ju 6 månader i lördags sen så igår så hände det
en tråkig sak på kvällen. Men det ska vi inte snacka om
här tycker jag iaf.. Eh ja idag har jag varit och badat på
Berga Fjärden det var fan varmt i vattnet men det tyckte
ingen annan, men jag låg i ja. Det var jag Erik Elisa älsk
Lisa och Emma hahaha när jag tänker efter så har dom
andra blivit badkrukor. Hahaha. Men det var rätt soft för
det var för en gångs skull bra väder när vi skulle bada.
Men som ni alla vet så blev det ju regn mot eftermiddagen
satt vi åkte hem. När vi kom hem käkade vi Ravioli det var
rätt så längesen jag käkade det så det var fan gott.
Sen efter det runt 16.00 så åkte jessica hem och nu blire
ett tag tills man får träffa henne , om jag inte ska dit
imorgon dvs. Haha, Men det tror jag nog att jag ska.
Eh ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra , antingen
är jag hemma eller så blire väll till att checka film med
några , om dom nu behagar att vara med hahaha.

Imorgon kväll kommer pappa hem och då hoppas jag att han
har köpt parfymen till mig som jag bad han att göra. Det var
Hugo Boss - Energize. Den säger älsk luktar gott så jag får
väll lita på henne då. Men det blir nog bra ska ni se.
Och imorgon har jag inte så mkt planerat annat än att kanske
dra till älsk. Och kanske säga hej till pappa. Det kan nog
vara bra.

Men nu orkar jag inte skriva nå mer. Ni får ha det bra
PZ


And I am, whatever you say I am
If I wasn't, then why would I say I am?
In the paper, the news everyday I am
Radio won't even play my jam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0