Igår och idag..

Glada DAGAR!:D

Igår:
Igår så var jag med jessica mest hela dagen, vi började med en tripp till dyket , men det var rätt så kallt så vi åkte hem , och pga andra saker, men det ska vi inte ta upp här, det löste ju sig. hahaha, aja.. eh sen när vi kom hem såg vi lite vänner och åt godis, och innan vi skulle åka ut till jessica så köpte vi mer godis och chips med dipp, det var ju rätt så nice alltså.
Sen när vi kom till henne så åt vi middag och typ hade det trevligt, och vi hade ingenting att göra så vi tänkte först bada men när jag kände hur kallt det var i luften var jag inte så sugen längre, så vi gick in , satt oss i jessicas säng och funderade på vad vi kunde göra, och då kom jessica på att vi kunde fiska, och jag tänkte det var ju fan inte igår man gjorde det så jag hakade på idèn så vi tog fiske sakerna och drog oss till jessicas brygga, haha hennes katt murre eller tjockis som den också kallas, följde med oss ner och ville såklart ha fisk. När han käkat upp första fisken så ville han inte ha nå mer satt det blev inge mer ätande för murre den kvällen, så då ville inte vi fiska mer. Vi gick in och såg film och käkade gotta. det var en mysig kväll.

Idag:
Vaknade hos jessica av att hon fick panik och ville veta vad det var för väder för hennes mamma hade frågat ifall vi skulle haka på och bada , vi checkade vädret vilket var ett strålande väder , och vi begav oss till borga sand , där det var skönt att sola , hahaha det blev inget bad. Efter typ 2 timmar åkte vi hem. Sen åkte jag hem från henne och då så ringde jag tommy och hörde ifall han var sugen på att göra nått och det var han , så nu sitter jag här. uppdatering på kvällen kommer...
Uppdatering.. på kvällen så spelade vi fotboll och fick samtal av Jossa och Alex, sen så ringde också min älskling, fett vad jag saknar henne nu alltså men aja. eh vi lekte också en del med tommys nya hund, han e fett söt vill jag lova. hahaha. men aja sen så sms:ade vi typ hela kvällen med alla men mest med jossan och alex antar jag. hahaha , eh sen så sjöng vi lite vid datorn och lyssnade på musik men det var en helt okej kväll. Nu sitter jag hemma och är fett trött , imorgon ska jag och älsk ut till min stuga , kanske om det går nice för farmor så..:D det kmr bli skönt. Sen är jag ensam hemma söndag till tisdag. , det kommer bli så jävla niiiice:D men nu orkar jag inte skriva nå mer, hare bra PZ!:D

Kommentarer
Postat av: en knivig jävel

tycker du ska nämna vad bra jag är :O

2008-07-09 @ 14:48:46
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

vilken bloggare irriterar du dig mest på och varför?

2008-07-09 @ 14:58:40
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0