Inte skrivit på ett tag.. blir lite av varje..

Hejsan.
Jag har inte skrivit bloggen på ett tag , tänkte att det kanske var dags nu. Haha, eh det har hänt lite av varje, några tråkiga saker men en hel del bra också. Eh i förrigår så var jag med mina kära vänner tommy, alexandra och jossan. Älskling kom också och hälsade på ;) , haha, eh vi var först hemma hos mig , då kom vi på att vi kunde gå till statoil och vänta på tommy som skulle komma med bussen runt 9:e så vi gick till statoil och tajmade det. Så han kom precis när vi kom dit. Sen gick vi hem till mig igen , och var där ett tag, såg ett snäpp på "happyfeet" den är ganska rolig om man får säga det. Sen kom tommy på att vi skulle bada i ljungan han och jag. För Jossan och alex ville inte. Haha, så dom kollade på när vi badade liksom. Hahaha, det var rätt skönt i vattnet faktiskt ska jag ju säga. Haha, så vi vankade hemmåt igen för att det började bli kallt.
När vi kom hem så hade vi ju tappat upp ett bad i badkaret , så man fick värma sig däri. Det var skönt kan jag tala om. Efter vi hade badat eller jag tror det var efteråt. Så gick vi ut och spelade fotboll , med en basketboll. Det gick sådär . haha, det var ju killarna mot tjejerna. Huaja vilken match med en hel del fuskande JOSSAN!:O Hon fuskade mest i hela världen. Herregud. Nästa gång måste vi spela ärligt. Eh , jag och tommy förlorade , men det var ju bara för att vi hade kommit överrens om att vi skulle låta dom vinna. ;) Det var typ det som hände den kvällen .

Igår var jag med simon. Jag frågade om han hade lust att komma ut med bilen en sväng på kvällen . Då sa han att vi skulle köpa snax och läskeblask och se på film. Det var så det fick bli. Så han kom ut till mig runt 8:a då var det ju stängt på ica, och simon hade glömt skivorna hemma satt vi bestämmde oss för att hämta skivorna hos honom sen åka in till willys och köpa chips och dricka. Det fick bli 5 chipspåsar, 1 back dricka. Och ett paket micropopcorn innehållande 3 påsar. Så vi var lite tjocka. hahahah, men det är riktigt mycket kvar. Som jag fick Hahah , han är snäll simon. Haha .
Först kollade vi på The combacks. Den var faktiskt riktigt rolig. Hahah , den rekommenderas att ses. Den var fan skön. haha, Efter den åkte vi en sväng igen. Vi tänkte palla jordgubbar för det skulle vart så jävla gott. Men då var det typ inga där och vi gav upp och åkte en sväng runt kvissleby. Senare hem och se på Doomsday. Den var riktigt jävla bra. Både rolig och spännande. Hahah, rekommenderas också att ses. Hahaha

Eh jaa nu orkar jag inte skriva nå mer. Det blev en del nu . Hare gött..:D PZ!

Kommentarer
Postat av: jossan

menar du att jag fuskar ? :O Hahahahaha, du är en sån dålig förlorare.. skyller på att ni bestämmde det dära när ni tog i så att ni svettades. haha, erkänn bara att vi är bättre, det är lugnt;)

2008-07-25 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0