Japp!

Hejsan nu äre dags för ett nytt inlägg för jag har inget att göra..

Eh idag har det varit lite fram och tillbaka , jag har typ haft en riktig funderar dag. Först så vaknade jag hos tommy runt jaa vad var den typ 12 och då hade jag bråttom till bussen för jag skulle åka till didde och hämta moppen, så jag åkte 12.15 bussen till han och var tvungen att gå upp för den där långa backen, fyfan vad jobbigt det var kan jag lova. Hahahaha. aja.. eh,  när jag kom hem var det allt började, eh jag och jessica började bråka, eller det var mer jag som brusade upp men aa,  det var mycket som hände jag orkar typ inte berätta, men ni får gärna fråga om ni är nyfiken. hahaha.
Japp imorgon ska jag till stugan med familjen och jessica det ska bli så skönt, vi blir där tills på fredag då blire hemgång och bara ta det lungt, och typ längta till det jag skrev i förra inlägget mina föräldrar åker ju på söndag.. fett jävla skönt asså. hahah dom blir borta till tisdag. så det blir jag och brorsan bara, hahha, för mamma är i frankrike:D SOOOFT:D
Men nu orkar jag inte skriva nå mer, hahaha, men jag skulle vilja skriva lite längre inlägg. men vafan det kommer framöver. eller vad tror ni.. men aja ni får iallafall ha det bra allihopa:D

PZ!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0