lördag - 6 månader

Hejsan.
idag äre lördag och när man vaknade var det inte riktigt det bästa vädret, regnet öste ju ner , det var ju lite trååkigt.
men jag är glad ändå för att idag så har jag och älsk varit tillsammans i 6 månader. Det har varit en otroligt härlig tid. haha, jag lovar;) , eh på dagen idag blir det bara till att slappa och typ chilla vid datorn och kanske en och en annan film. Vi får se vad som händer. Senare mot kvällningen kommer jessica hit och vi ska käka middag sen får vi se vad som händer men det blir väll mys med film eller något dylikt. Jag vet inte riktigt än. hahaha, frågan är ju vad fan man ska göra när det regnar liksom. Aja eh igår så gjorde jag inte så mkt annat än att slappade för att man var rätt slut efter att har varit i stugan, och jag fick inte heller någon riktig sömn. Men aja det löser sig. Jag bara slappade som sagt och det lär ska fortsätta så framöver nu. Man orkar inte göra så mkt på sommarlovet. Fast det är väll det sommarlovet är till för om man säger så. Haha, Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller göra faktiskt . Men jag tar väll och printar ner några rader till.
Jag kan ju också passa på att berätta att tommy min kära kompis är i Grekland och han är ju saknad. Men horungen har ju iaf sol och typ 30 grader varmt, eller det borde iaf vara det. Är det någon som har pratat med han som vet? aja
Nu orkar jag inte skriva nå mer. men jag kanju uppdatera mer sen , när dagen har gått liksom . Men hare bra. hejdå!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha först värsta gulligt med saknar tommy blabla, sen ba helt plötsligt h8ar du på han XD

2008-07-12 @ 23:54:43
URL: http://slindbeirg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0