Lördag - jajamensan

Tjenare..


tänkte ta och berätta lite om igår eftermiddag/kväll.. det började med att man var snäll och klippte
gräset hos min mor. Ville vara lite snäll eftersom dom nyss hade kommit hem från frankrike.
Eh jaa , sen när dom kom hem från att ha handlat så började dom med maten vilket blev
grillat denna fina kväll. Men det blev ju såklart regn men som tur var hade vi precis grillat
klart köttet. Så vi fick ju kött men vi blev tvungen att käka inne. Men det gjorde inte så mkt.
Sen efter maten tackade jag för mig och åkte till pappa, för det var där som jag och tommy
och jossan och alexandra skulle vara. Eh jag kom hit runt halv 7-7 och då så skickade alex
ett sms att dom skulle komma runt 9:e tiden. Så jag fick ju sitta och dryga vid datorn i några
timmar. sen så kom dom , och jag typ visade dom runt sen såg vi på film. Sen så ringde
tommy och sa att han hade fått tagit dubbelpass så han skulle sluta runt 11. Det var lite depp
Men han kom ju sen. Och då blev det fart i skorna. Haha, vi snackade om allt möjligt. Och det
var riktigt trevligt. Fast nu höll jag på att glömma att skriva om killen som ramlade med moppen
utanför mig. Hahahahahahaha vilken jävla sopa. Han låg typ på marken ett bra tag. Sen så klev
han upp på moppen igen och typ sa: Det blev svart jag såg fan ingenting. Du vet väll hur det är
när allt bara blir svart. Sen stog han och sa så hur länge som helst. Typ till sin polare
och han skulle vara förstående och sa bah: aaa jag förstår precis.
Men inte nog med det så gap skrattade Jossan och Alex åt han Hahahahaha. Det var så
jävla skojj. Aja. Det var typ kvällen det, Dom åkte hem runt halv 2 och då satte jag och tommy
på en film. Det fick bli The truman Show, Den är fan rätt bra ändå:D hahaha, aah så nu sitter jag
här och ska snart städa rummet... Hare bra PZ!

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahaha fyfan vilken kille!! skrattar som fan nu bara av att läsa det? galet :D

2008-07-19 @ 11:58:49
Postat av: alexandra

hahaa håller med jossan de var jävligt kul me han på moppen:Dmen kul att träffa er med:D

2008-07-19 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0