Lördag - Lite av allt möjligt..

På lördagen så fortsatte vi lite med skottandet på gården , vi skulle fixa klart hela infarten. vi klev upp runt halv 8 tiden för att vi ville slippa värmen. Det var fan skönt att jobba klart det på morgonen. Det gick rätt fort också , för det var inte så mycket kvar , vi var klar satt vi hann till stan innan halv 12. Där pappa skulle kolla på en skjorta och jag skulle kolla på ett par skor. Han hittade 2 skjortor i stan och jag fick en t-shirt. Vi tänkte att vi skulle käka nått innan vi drog ut till birsta. Så vi åkte till Donken vid järnvägsstation för jag visste att tommy skulle jobba där. Men då var det typ as mkt kö. så vi stog där en stund. sen så gav vi upp. det var liksom ingen idè haha, så vi åkte ut till birsta. Där käkade vi pasta på nån restaurang. Sen vare till att gå och checka in en till skjorta åt farsgubben. Det var fett snygga skjortor också kan jag lova;) , eh sen så skulle vi kolla på skor till mig då. Vi gick till Scorett. Där jag såg Lacoste skorna jag ha velat ha. så jag provade dom och dom var fan assköna. Hahaha, jag säger då det ja.. fyfan är fett nöjd nu faktiskt.
När jag kom hem hade jag ett par saker att fixa innan det blev lite party på kvällen. Jag skulle ut till stugan och vattan blommorna åt farmor. Det gick väll på 1 h tror jag eller nått. Det ända som var problem var att jag inte fick till låsningen på båten när jag skulle hem. Men det gick tillslut. Haha.
Sen när jag kom hem kom jessica runt 4:a tiden .Då fixade jag en skiva till kvällen . sen drog vi ner till mamma och fixade oss och hade oss. Herregud. vad man ska hålla på. Aja, emma kom väll först . sen gick jag och mötte lundin på ica. Vi skulle köpa lite cider till jessica och emma. för dom ville ha det. ah, senså gick vi hem och började lite smått smutta på lite gosaker. Haha. Lundin hade ju fan en halva mintu. Asgott. så vi shottade det jag drog kanske 6 st.. as gott:D sen vare bara full fart. Tydligen hade jag somnat på kyrkogården och en jävla massa saker. Jag fattar inte..:P hahahaha aja.. vi skulle på statoil och köpa mer cider för lundin och lisa och frida ville ha. Aah, och det tog fan 1 och en halv timme att gå fram och tillbaka . Asså jag fattar inte:P hahahahaha, det var så jävla fult igentligen. Och vill ni upplysa mig över nått som hände på kvällen så säg gärna till x)
Eh vi badade också i ljungan. Eller jag badade inte riktigt men var i en stund iaf..:D hahahahahahha det var också jävligt skojj..

Men nu orkar jag inte skriva nå mer. Hare bra pz:D

Kommentarer
Postat av: josssaaaaaan

Haha alex tog tid, det tog 2 timmar (A) att gå till statoil alltså:P

2008-07-28 @ 10:52:17
Postat av: alexandra

jaa 2 timmar! men de var också lite kul när du tappade ciderpaketet!!!:P

2008-07-29 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0