Onsdag, tung dag..

Tja

idag har det varit en jobbig dag, haha, jag vaknade runt 11 käkade frulle , sa hejdå till jessica sen började det..
Jag åkte med pappa hem till farmor för att hämta deras säng som dom skulle ta ut till stugan. För att påpeka
det så skulle dom ha ut en dubbesäng. , det var fett jobbigt att få ner den för trappen från övervåningen , men det
gick bra tillslut. Sen när vi hade lastat på allt som skulle med på släpvagnen så åkte vi till stugan. Där det först
var ett eländigt backande med bilen , men när det var klart så packade vi av sängen och massa annat skit,
vi tog först över sängen med båten, det var rätt äckligt eftersom båten är fett jävla liten, men det gick rätt bra
ändå. Aa sen så tog vi över resten av sakerna, och typ bar in sängen i deras sovrum. Men pappa skulle också
ha deras gamla säng med hem så dom kunde byta den mot den säng dom hade innan. Så vi packade på
sängarna, för det var 2 st , som man sätter ihop, aa sen gaveln. Så begav vi oss hemåt. När vi kom hem så
var pappa tvungen att börja med maten , så jag och Jane(låtsasMamma) fick bära in sängarna och gaveln
för att senare skruva ihop den. Det var ganska jobbigt må jag tala om. Men det gick rätt bra tillslut. När det
var klart så satte jag mig vid datorn ett tag, för att senare städa mitt rum så vi kunde ta ner den andra sängen
till mitt rum , jag har nu äntligen fått en dubbelsäng, det kommer bli så jävla soft. Men nackdelen är att hela
rummet vart tvunget att möbleras om , så jag måste koppla om alla högtalare det är runt 10 st, satt . det var en
del jobb. Men vafan nu är det klart, och det känns så jävla bra kan jag bara tala om .
Snart så kommer älsk hit. Hon har varit på Bio , hon såg Mama Mia. Hoppas hon hade det trevligt.
Sen drar det vidare ut, med elisa emma och erik. Men det ser rätt dystert ut nu eftersom det regnar . Men nog
kommer vi på något att göra. Det blir väll till att vara inne då. Och kanske se film.

Men nu orkar jag inte nå mer. uppdatering sen eller imorgon.


PZ!





Kommentarer
Postat av: en knivig jävel

se det som träning ;)

2008-07-16 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0