Söndag - Slappandet fortsätter..

Tjenare..
idag har jag varit på stan med älsk, det var meningen att emma skulle med också.
Men det blev ju inte så men det var fett skojj ändå. Eh hon skulle köpa nått till håret
och jag skulle kolla på skor. Men jag hade inga pengar så skullle bara kolla priset.
Blir ju ett par vita lacoste. Ingen tvekan. Haha, eh men det fick bli ett nytt hårvax.
Vilket blev D:fi haha luktar ju as gott iaf. Och det är ju fan bra. Hade det förut.
Så nu går jag tillbaka till det igen.

Gårdagen blev ingenting typ , bara på kvällen finns det nått värt att berätta om.
Det fick bli bio och det var meningen att vi skulle se Hancock, men såklart är
ju hon i kassan dum i huvudet.  Hon bah, du måste ha legg för att se den. Jag
bah men va i helvete. aja så vi kom överens om att vi skulle se Kung Fu Panda.
Jag ångrar verkligen inte att vi tog den istället. Den var så jävla bra. Fyfan jag
skrattade så jag höll på att dö. Hahahahaha fyfan asså. Japp sen åkte vi hem
och typ tog det lungt och drog igång en till film, Haha eller jag inte film utan
vi såg på C/o Segemyhr. Det är också så jävla skojj. Hahahaha aja.
Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Kan ni komma med förslag eller?
Herregud vettu. Blir nog trååkigt ikväll.... aja hare bra pz!





Uppdatering:
Eh på kvällen blev det till att vara hemma först. Jag tänkte jonka lite med fotbollen på gården.
Men jag hittade itne bolljäveln. Blev lite less, och gick in och satte mig vid datorn ett tag
sen sa jessica att jag skulle komma till henne så jag åkte dit och hon typ klippte gräset
Så där tog jag och jonkade med bollen lite. Haha sen blev det till att gå in och typ se lite
tv. Vi väntade på att hajen 4 skulle börja klockan 10. Men jag ska ju upp imorgon så jag
åkte hem för typ 40 min sen. Så såg inte klart den men det jag såg var ju rätt bra.
Eh imorgon ska jag typ hjälpa farfar i stugan ett tag på förmiddagen . Man måste
ju tjäna lite kosing. Det är ju viktigt det. Haha, sen vet jag inte vad jag ska göra på
eftermiddagen men ni får ju fan komma med lite förslag. Hahaha. Aja ..
nu pallar jag inte skriva nå mer , inte för att det fanns så mkt mer att skriva men
vafan , haha hare bra .. / feffe.


We taking over...

Kommentarer
Postat av: knivig jävel

haha min gårdag var såå mycket bättre <33 hm, jaa jag kan ju komma ;D

2008-07-20 @ 23:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0