Tisdag - Fett nice asså

Tjenare alla som väljer att läsa min blogg, det har nu uppdateras till en blogg.se , hahaha, det ska bli ganska skojj att få blogga igen. Det är 2 dagar kvar tills gatufesten och det ska bli så jävla skojj , längtat ett tag. Men men , det kommer ju så att säga. Jag orkar inte åka in imorgon för att det är bara små barn överallt sen kan man typ inte ens ta sig fram någonstans. Herregud. Aja. så torsdag , fredag och lördag blire ju vi som är kungarna I madhouse:D hahaha så att alla vet.
Idag har jag typ inte gjort någonting, bara slappat och det har varit så jävla skönt kan jag lova. Har ju haft en ganska jobbig helg så att säga. Sen ikväll blir det inte heller något annat än att slappa. Det kan behövas inför Gatufesten

Nu orkar jag inte skriva nå mer, kanske blir mer sen ikväll. eller så blir det imorgon. Men ni får ha det så bra allihopa. PZ!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0