Tisdag - Fett..:P

hejsan alla som kollar in.

Idag så vaknade man runt 11 hos tommy och fan vad hungrig man var vettu. Hahaha, vi käkade frulle sen var jag tvungen att åka hem för att jag skulle vattna blommorna ute i stugan , först så var det tänkt att ajg skulle cykla men det blev inte så för jag ringde och frågade mamma om hon kunde skjutsa mig dit. Och det kunde hon som tur var. hahaha, så det gick ju på kanske 1 h att göra den skiten. Sen åkte jag hem och då hade pappa varit hem och lämnat datorn fyfan vad det är skönt med en ny dator. Det fick bli en med quad core och shit, plus en 22 tums skärm. Hahaha, så nu har man fan en tv vid datorn.. Haha, lite soft äre ju faktiskt. eh jag har fixat med den nästan hela dagen det har varit krävande kan jag lova. sen överfört filer från den gamla datorn.
Eh imorgon ska jag klippa mig klockan 09.30 hur fan ska man orka upp till det?:O:O:O aja jag hoppas det blir snyggt, annars lär ni inte se mig nå mer den här sommaren kan jag ju bara passa på att tala om. Hahaha, satt vi hoppas på att det blir bra.

Men nu orkar jag itne skriva mer. hare bra , pz!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0