Betong liv ingen inkomst ingen vecko peng:)

Hej!

jaa, nu äre ju så att man ska ta och skriva i den här bloggen igen. Herregud det är ju sjukt hur mycket man skriver igentligen. Men det är ju ett tidsfördriv. Det är ju precis som ett spel igentligen har man en gång börjat är det rätt så svårt att sluta. Men aja. Tänkte ta och berätta att jag har ju invisterat i ett halsband idag. Det fick bli en silver kedja, och på köpet fick jag ett armband också. Har inga bilder och orkar inte engagera mig till att lägga upp några på dom heller. Ni får helt enkelt se de när ni träffar mig.

Skolan går vidare!

Det går ju rätt så bra i skolan men det är samtidigt rätt så jobbigt. Men idag var det en sån där dag då allt bara flöt på. Det kan ju ha berott på att jag slutade 10.20 för att jag klarade Visa provet och sen så är jag förkyld så jag kunde inte delta på idrotten. så jag åkte hem. Det var skönt att få vila upp sig lite.  Men ja imorgon blir det skolan igen. Men ah det är ju fredag så det kommer ju bli snabbt avklarat hoppas jag.

Helgen?!?

Jag har absolut ingen aning om vad som händer i helgen, kan någon komma med ett förslag?. Tommy den svikarn ska ju till s-hamn, så det gick ju inte att vara med honom. sen så ska ju alla andra iväg. Aja, blir en såndär chill helg eller så kanske man drar ut och kollar ifall det är någon som är på och göra nått. Vi får se vad det blir. men det löser sig. Ta livet med en klackspark. Mitt motto:)

Nu orkar jag inte spendera mer tid här:) tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0