Dikter från en barnkammare.

Tjena.

Idag äre onsdag, kom nyss till skolan och vi ska nu ha elektronik. Mycket trevligt. Det är en ny kurs hoppas den är lite roligare än den andra elkursen som vi hade period 1. Eh jaa jag vill ju bara säga att jag har blivit lite förkyld. Mycket jobbigt har fan ont i halsen och rösten är helt fuckad. Men det ordnar sig. Man är ju fortfarande glad för att man fyllde år igår. Hahaha, man är lite nöjd ändå liksom lite pirr i magen;) hahaha, nae men nu äre ju bara 1 år kvar. sen äre 18 år och bil som gäller. Hur gött är inte det då?:)
Haha, eeh vad ska man säga. Fick stash och presentkort igår. Så idag ska man in på stan och kirra lite kläder:D niiiiiice nice:D hehehe.

Vantar, mössa och snorig näsa!

Vill ju bara säga att man har ju märkt att vintern är påväg. man har ju mössa och vantar varje dag. Sen har man ju snorig näsa varje dag. NÄSSPREJ Det är det som gäller på mornarna.
Btw äre bara jag som tycker att jag borde köpa en silver kedja?:)
Ska fan göra det iaf:) vad ni än säger:P hahaha:D men aah nu ska jag hänga med på elektroniken. Tjaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0