Födelsedagen är nu nära:)

Hejsan.

Det är ju inte så långt kvar längre till min födelsedag, det är ju typ 4 h bara:) det e ju riktigt nice. Då blir man ju 17 år och ska ju behöva vänta ett helt år på att livet ska börja. Det är rätt sickt:) ahhahahaha. Aah eh hoppas jag får en trevlig födelsedag:) haha, det kmr bli riktigt nice:)

Idag kom jag ju till skolan och var as trött. Jag somnade fan om imorse när klockan ringde och det är inte ofta jag gör det. Så jag var rätt trött asså. aah då kommer man till skolan då är alla förvirrade och vi har ingen lärare på första lektion. eller jo i typ 45 minuter men vi hann inte så mycket på den tiden.Eh sen så vare ju dako då där vi gör ett grupp arbete. men det är lätt att jobba när halva gruppen är borta. NOT! skärpning grabbar.
Just nu sitter jag och dricker te och ska snart duscha!

Orkar inte skriva så mycket:) men aah hare bra:) tja.

I want you, I dont understand why you dont see that.


MANGE MYT KLOCKREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0