Förkylningen verkar ta över.

Hej.

Idag har ju inte varit den bästa dagen i felix karlssons liv vill jag ju bara ta och berätta. första lektionen var ju engelska och då var engelska läraren arg. Och då blev jag och Adrian också arg, så det tände till lite där , men det var inget allvarligt. Saken är den att jag blir så less när hon endast hör när jag och adrian pratar men inte när någon annan pratar. Det är nått som enkelt kan skapa en konflikt. men aja. Det löste sig.
Jag och adrian fick och snacka för 9:orna och det var min andra gång. Denna gång dock lite seriösare. Men vafan man ska ju ha roligt så 9:orna fattar att det är en rolig skola att gå på. Så det är bara att låta ansökningarna flöda.
Sen så vare Flash, där vi fick se nått riktigt coolt faktiskt, det var en flash film som var så otroligt bra gjord så man kan inte tro det är sant att någon orkar engagera sig till att hålla på. Aja vissa lever för olika saker vill jag ju bara påpeka.

 Förkylning som sagt, det är inte roligt kan jag tala om. Men ännu har det inte riktigt bryte ut men vi får väll se, har man tur kanske man slipper det. Det skulle ju vara skönt. Orkar itne vara sjuk nu och har verkligen inte tid med det kan jag ju bara tala om. men man är ju sjukt snorig och det är bedrövligt.

vet inte riktigt vad jag ska säga till er som läser. hur är det? hahaha naerå:) men aah jag vet inte. Nu har jag ju iaf uppdaterat så ni kan ju inte klaga. Skriver mer imorgon eller nått sånt:) tja!

Kommentarer
Postat av: Fröken Anki

Låter jobbigt det där med snoret. Det får du se till att det är borta när vi kommer. För vi har redan haft vår förkylning den här säsongen! Vill inte ha det igen!!!

Nu ska vi ta oss an Gitarr-hjälten igen. Undrar hur många timmar det blir idag? ;)

Krya på dig!

2008-11-08 @ 01:36:22
URL: http://www.frokenanki.blogspot.com
Postat av: felix

Haha, jaaa, det är rätt så jobbigt med förkylning, men idag är det faktiskt bättre:) som tur är:). Ja man fastnar lätt vid spelen:)

2008-11-08 @ 11:05:58
Postat av: jossan

jaa det var riktigt bra felix :D du får dagen ros;) wohooo



oh men jag vill oxo bli förskyld, smitte mig fan:)

2008-11-08 @ 11:18:09
URL: http://jossankossan4.blogg.se/
Postat av: Emma

Läste på bloggkoll att du lever för musiken:D jag med!därför jag kikade in här.

Kika gärna in hos mig också:)

2008-11-08 @ 18:43:12
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0