I dont wanna close my eyes!

TJJAAA!!!:)

Hah, då var ännu en dag avklarad. Aah skönt kan man ju säga fyfan:) skööööööööönt så in i helvete.
Ehm idag har varit bland dom jobbigaste dagarna i mitt liv. Fyfan kan jag ju bara säga. Kommer till skolan och redan då har ju huvudvärken slagit in. Fyfan jobbigt. Ah så då börjar man dagen med lite elektronik. Ah som ni såg i tidigare inlägg. Sen så vid typ 10 tiden skulle jag och tobbe informera 9:or om vårat "informationssystem" på skolan. Eftersom jag var projektledare för det så fick ju jag snacka mest. Jag kan säga att dom 9:orna hade verkligen ingen humor. Det var helt stelt. jag tänkte ju öppna med en rolig sak. Jag sa: " Tja jag heter felix och går IT år 2. jag tänkte ta och berätta lite vad vi gör på våra lektioner, vilket är i stort sett ingenting" jag fattar inte, varför skrattade ingen åt det? vrf? det var väll roligt?
Herregud. aja det gick ju iaf bra i stort sett. Eh sen vare ju denna förjävliga Flash kunskap. Så grymt tråkiga lektioner som man har på dom går fan inte att ha. Jag fattar ingenting, sen så är läraren typ halvt reeeeetarded. Aja. Det löser sig, man kirrar ett vg i den kursen bara då. Det får duga;) hahaha.

BANDY!

Efter skolan på onsdagar har man möjlighet att spela bandy efter skolan i idrottssalen. Vilket jag brukar närvara på. Eftersom jag tycker det är roligt att spela mot lärare. Idag vare bara en lärare och faktiskt 2 tjejer. som för att notera var helt galna. ellet åtminstonde 1 utav dom. Helt sick. Men jag var ju bättre och var med i vinnande laget flest matcher, sen så gjorde jag helt klart felst mål. hahaha. Nog om det!

Just nu sitter jag och chillar framför dator skärmen med väl utvald musik i högtalarna. Men 1 chipspåse! Thats nice:D

Men aah hare bra:D tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0