I know it would be great.

Hej Hej:)

Jag tänkte eftersom att jag inte hade nått annat för mig så kanske jag kunde ta och skriva några rader. För det är ju jag rätt bra på ellerhur:) eeh idag så började vi 12.30 för vi som gjorde nationella förra veckan fick vara lediga från svenska lektionen idag. Mycket trevligt, så jag åkte in till skolan så jag var där vid 11.30 för jag skulle hinna läsa igenom det sista inför LAN A provet som vi hade idag. Jag och adrian satt i ett grupprum nästan hela rasten och pluggade fett. Det var faktiskt riktigt bra:) haha. Sen till provet då. Ja det gick faktiskt riktigt oväntat bra. Jag tror starkt på ett VG haha, och då är jag ändå generös. För det gick riktigt bra faktiskt. Men sen kan man ju ha fel på en del frågor som man tror att man har rätt på. Men vad gör man. Jag kan inte fick IG iaf.Så det är ju bra.
Rätt stolt faktiskt.

RENOVERING!

Som ni ser är bloggen renoverad också. Är rätt nöjd faktiskt, även fast det är en del små saker som måste fixas. Exempelvis Länkarna under inläggen sen ramarna runt bilderna. Det är lite små plock liksom. Men själva helheten är ju klar så jag vet ju vilka färger jag ska ha där och grejer. Det blir bra det där vettni. Sen måste jag bara påpeka att jag har länkat till en del bloggar om ni skrollar ner lite så ser ni. Det är ju till några polare. Samt lite annat folk:) hihih, men ni får ju kommentera hur ni tyckte att stämmningen blev. Jag tycker att det nya utseendet blev mysigt. Eftersom att det är vinter så var jag ju tvungen att ta nått vintrigt också:) mys.
Iaf så aah vet jag inte riktigt vad som händer ikväll. Kanske förbereda sig inför morgon dagen.

Straffet!

Jaa, imorgon så kommer ju det där mötet , eller "straffet" som jag skulle se det. Man ska åka till nån idiot som kommer klarställa att jag inte är cp i huvudet och inte alkolist. Jag pratar såklart om den där helgen då jag blev in tagen av polisen. Aja socialen vill väll ha något att göra dom med antar jag. Men aah jag tkr personligen att mötet är onödigt:)


"Jag tror att du och jag skulle kunna bli nått bra"

Kommentarer
Postat av: jossan

vad fint du fått till det ;D

2008-11-18 @ 15:45:22
Postat av: Fröken Anki

Bloggen ser snygg ut! Gillar ljusträdet!

Ha det bra!

2008-11-18 @ 19:57:21
URL: http://www.frokenanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0